salwa
Alhamdulillah...aku masih lagi bernafas...:-) bersyukur atas nikmat kurniaanMU ya ALLAH...

Semalam aku stay at ofis....siapkan keje yang mana patut...pagi semalam Encik Faizir datang ofis untuk hantar dadih untuk dijadikan sample...semalam Encik Faizir bawak dadih berperisa jagung, strawberi, durian..erm...best nya dadih semalam...byk jugak makan...:-) erm...sedap la...

Kami memperkenalkan Encik Faizir dengan Tokey kedai kt bawah...tokey kedai bawah yang sangat baik hati menerima dadih untuk dipasarkan di kedainya..bermula next week..:-)

Setelah abis ofis hour, aku n the gang bersiap untuk balik...erm...gelapnya cuaca..seakan bakal mencurahkan airnya ke bumi sedikit waktu lagi...kami berharap agar x hujan lagi kerana kami xbawa payung pun...

Alhamdulillah setelah naik lrt hujan baru turun..ku sangka hujan yg biasa2 je,..tapi bila sampai di terminal putra, hujan bertambah lebat...macamne nak balik ni..nasib baik la kawan aku menumpangkan aku balik ke campus...ALHAMDULILLAH...setiba di kampus, aku sekali lagi di kejutkan, dengan banjir kilat...erm...UIA banjir....bila tya rumate..dia bgtau yang hujan dah lama dah..hampir sejam...patut la banjir pun...
0 Responses

Post a Comment